fredag 2 december 2011

Klantigt

Idag har varit en lång dag men väldigt trevlig. Dock började den otursamt när jag skulle visa en sak för mina avlösande kollegor. Jag hamna på golvet med ett pajat knä som "hoppade" för första gången på över sju år. Smärtan va inte att leka med. Nu är jag stel och svullen. Svullnaden börjar strax över knä och sträcker sig ned till foten. Inte skönt.

Dagen spenderades i Degerfors. Åkte dit efter jobbet (med buss). Har umgåtts massor med min "brorson" på 11 månader. Nyss lärt sig gå. Så himla go. Sist jag såg han va han typ 6 månader och livrädd för mig. Nu älskar han mig ;)
Givetvis också umgåtts med mamma, hennes sambos och hans barn. Även min syster en stund. Jag å "Bullen" (en "låtsasbrot") baka lussekatter. En underbar dag.

En annan liten tråkig sak va att sambon åkte i diket idag och skada bilen illa. Jobbig utgift..'


Linda via iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar