måndag 19 december 2011

Väntans tider

Jag bara väntar och väntar. Jäklar va tid den där tvättmaskinen ska ta tid på sig. Tänkte hinna in på IKEA och shoppa delar till en julklapp till sambon innan jag ska besöka morfar innan jobbet. Många innan där du. Imorgon hinner jag inte in till IKEA för då ska jag till optikern med min morbror. Måste börja avlasta mormor och morfar lite med honom så att säga. Vilket inte gör mig något för han är nog den mest lättsamma och goa människan som finns. Dock en del jobb runt.

Snälla tvättmaskin bli klar!

Apropå väntans tider... Vet inte om jag berättat men jag ska ju bli faster! =) Dock är det alldeles för lång väntan kvar. På självaste midsommarafton beräknas det lilla nya livet. I januari får vi veta om det blir en pojk eller flicka. Får nöja mig med att gosa med pojken jag är låtsasfaster till så länge. En 11 månaders kille med full fart. Han har en förkärlek till plastburkar. Och han och jag är rätt bra polare också. Ibland står jag högre i kurs än mamma å "pappa". Älskad liten unge. <3

1 kommentar:

  1. Grattis till blivande fasterskapet Linda!! <3 Och en riktigt God Jul samt ett Gott Nytt År, om vi inte hörs eller ses. :) Stor kram från mig till dig.

    SvaraRadera