tisdag 20 december 2011

Hektiskt

Vaknade en timme för tidigt idag bara för att sambo vägrade gå upp och åka till jobbet. Dvs hans klocka ringde var 9e minut i ca 40 min. Grrr!

Kl 0930 ska jag stå i givakt och hämta min morbror på hans jobb. Kl 10 ska jag sitta pigg och alert på morfars vårdplanering. Kl 11 ska man vara pigg och alert hos optikern med morbrorn. Ja, undrar varför allt ska inträffa samma dag. De vill inte att mormor ska vara själv på vårdplaneringen, mamma jobbar och jag är då enda alternativet. Jaja, kunde ju ha bokat om optikern om det inte varit så att mormor ringde och informerar mig och detta kl 18 igår. Hon hade fått informationen kl 1730 av avdelningen.

Jaja, hektiskt förmiddag som avslutas med kvälls jobb. 

Nej, hoppa ur morgonrocken kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar