tisdag 27 december 2011

111227

Känns som att denna dagen gått som smort. Har haft bra samtal med försäkringsbolaget, haft ett gott samtal med lite skratt med en kvinna på rådrummet. Bokat tid på vårdcentralen åt morfar. Hoppas bara att det kommer funka rent tidsmässigt.

Har haft lite tid att bara vara också. Men jag har nog utnyttjat den dåligt tyvärr. Umgicks med en kompis en stund, men då man inte setts på länge blir det lite prata om morfar å mormor.

Imorgon ska jag umgås en stund med mormor sen ska jag visa badrummet för min mor så hon inser att det inte blir bra som hantverkarna gjort. En del har ju lite svårt att se va högt det blir med 12 cm höjning av golvet, min mor va en av den ;)

Tror jag ska försöka mig på lite shopping också. Lite pengar har ju kasserats in under jul, även lite presentkort. Nåt kul måste jag ju hitta.

Snart blir det lite glögg i skenet av värmeljus, tror jag ska ta några peppisar med ädelost på också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar