fredag 30 december 2011

Inspiration

Man blir nästan lite inspirerad att skriva en liten års sammanfattning när man läser i andras i bloggar. Men jag har liksom inget riktigt som jag minns att jag gjort innan augusti när vi köpte lägenheten. En bekant skriver om sitt år som handlar om försöken i barnverkstan, examen, giftemål, graviditeten, flytten, den nya bebisen. Där kan man tala om en årskrönika.

Nej, min uteblir. Senaste månaderna har bara varit deprimerande ändå. Lyckan kom när vi köpte lägenheten men ingen lycka är ju långvarig...

Nu är nyårsplanerna klaffade i alla fall. Trerättersmiddag hos vänner till Tompa/oss. Mer Tompa. Ska bli mysigt.

Mina ögon idag är helt knäppa. Bara vattniga hela tiden, känns som när jag hade linser för några år sedan, linserna flöt bara omkring. Rätt trötta blir dem också även fast jag har glajjorna på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar