måndag 26 december 2011

Psykisk matthet

Skulle vilja skriva och berätta om jul med mera men jag är liksom totalt blockerad. Idag har jag känt mig riktigt psykiskt matt och lite smått putt där jag gått runt på jobbet.

Två dagars permis väntar från slottet men tyvärr innebär det ju inte ledighet. Inte nog med att man ska greja med morfar grejer och lägenhetsgrejer. En faster beordrar mig att åka och besöka min sjuka farmor för att hon inte tror hon klarar sig själv. GRRR! Meningen: "jag har lite för mycket runt mig nu" uppfattas inte. Visst jag kommer ringa men jag vill för tillfället inte beblanda mig med lunginflammation om jag inte måste.

Julen kom och gick. Ingen vanlig jul i år. Julfirande som börjat och slutat med tårar.

1 kommentar:

  1. Kommer du ihåg bollarna? Och hur man säger nej med finess? Jo, jag hälsar gärna på farmor i nästa vecka när jag har lite tid över! Fan Linda, allt ska inte vila på dig, kram

    SvaraRadera