måndag 8 augusti 2011

Vem gör vad

Har lånat denna listan av Linda i brist på annat att skriva om. 

- Diskar:
Jag, i alla fall 8 av 10 ggr.

- Tvättar kläder:

Det är mest jag.

- Sitter mest vid datorn:
Där är vi nog jäkligt lika.

- Pratar mest:

Ganska lika skulle jag tror men det överväger nog till honom.

- Rengör toaletten:
Jag.

- Dammsuger:



Jag
- Bäddar sängen:

Ingen

- Tittar mest tv:
Det är utan tvekan jag.

- Vaknar först på morgonen:

Det är olika. Nu under semestern har det varit jag.

- Tömmer soppåsen:

Den som står där när den blir full.

- Pratar mest i telefon:

Det är helt klart han!

- Fixar bilen:
Han

- Betalar mest för att allt
ska gå runt:
Kan inte riktigt svara på det med tanke på att vi inte har några riktiga gemensamma utgifter i nuläget.

- Lagar mat:Jag.

- Tar hand om djurens hygien/pälsvård:

Har inga djur.

- Dammtorkar:

Lika dåliga på det båda två.

- Klagar mest över vädret:

Det är absolut han.

- Pratar mest i sömnen:

Han tror jag.

- Byter toarullar:
Det är nog mest jag..

- Läser flest böcker:

Helt klart jag..

- Dricker mest kaffe:

Jag igen. Han dricker inte av denna livsdryck

- Går ut med hunden:

Ingen

- Veckoplanerar:

Jag.

- Tar mest ansvar för att allt går runt:
Det är nog jag.

- Gör matlåda:
Jag.

- Umgås med vännerna mest:

Det är nog han. Mina lyser ofta med sin frånvaro

- Laddar ner mest musik på datorn:

Skulle jag tro är han

- Tittar mest film:

Säkert jag det också. Om vi inte hyrt ihop vill säga.

- Duschar längst:
Båda.

- Slösar mest pengar:

Det är nog ungefär lika.

- Kommer ihåg allas födelsedagar:

FInns hjälpmedel till det

- Spelar musik högst:

Älskling.

- Lagar grejer i ex. boendet som går sönder:

Fixar vi nog gemensamt

- Går och lägger sig först om kvällarna:
Det är jag de.

- Ser till att allt är på sin rätta plats:
Äh

- Latar sig mest:

Vet inte riktigt... Båda ä rätt slöa

- Inhandlar mat:

Alla gånger jag.

- Skurar:

Jag

- Tjatar mest:

Det är nog jag det också... Iofs tjötar han jäkligt mkt om bilar..

- Viker kläder & stoppar dom i garderoben:

Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar