torsdag 25 augusti 2011

Dan före löning

Vissa dagar blir det bara inte som man tänkte sig. Träning hade jag tänkt hinna med idag. Men först skulle jag luncha på stan med Marre. Tydligen hade min hjärna glömt det imorse när klockan ringde för den stängde jag av och sov vidare. Detta gjorde att jag blev lite stressad och inte packa några träningskläder vilket jag kom på när jag var i stan. Som den snåljåp som jag är tänkte jag minsann inte åka hem och hämta kläder och sedan åka in tillbaka till staden. Blev soffhäng med Sara istället.

Imorgon ska jag träna. Tänker gå upp i tid och åka in.Så det så!

Har unnat mig semester i helgen också. =) Lika bra att passa på när vi är övertaliga man vet aldrig när det sker igen. Känns gött. Tänkte vi ska kolla golv, kakel, tapet och badrumsinredning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar