lördag 27 augusti 2011

201 m rakt fram

Vaknar upp och känner att gud va gött å ha semester så man slapp gå upp tjugo i 6 =)
Dagen är lite oplanerad. Eller snarare överplanerad. Vi har båda två planerat dagen, jag utifrån vad jag tror han ville göra och han på ett helt annat sätt. Så kan det gå när man inte talar med varandra. Men vi vilket fall så har jag nu bestämt att jag ska till flygfältet. Tar sällskap av ett födelsedagsbarn. Så gubben får hitta på vad fan han vill helt enkelt.
Hade tänkt kolla tapet, golv och kakel också men vi kan ta det imorgon när det är tråksöndag och inget annat ändå är planerat. Om han nu inte planerat saker jag inte vet....

Kanske måste göra mig i ordning snart. Kl 13 börjar det där borta. Vet ännu inte om jag blir hämtad eller om jag ska hämta. Beror på födelsedagsbarnets "finbil".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar