måndag 15 augusti 2011

Sista dagen i frihet

Imorgon återgår vardagarna till att vara vardagar på riktigt. Inte för att vi gjort nåt speciellt under semester (förutom att köpt lägenhet) så känner jag att jag inte är riktigt färdig med att semestra.
Men idag har jag haft långtråkigt så det kanske ändå är på tiden att jag masar mig tillbaka till jobbet imorgon. Har ju inget val för den delen heller. Men en kollega försäkra mig om att det är sig likt så det ska väl gå bra ;-)

Detta datum för tre år sedan blev vi, VI. Därför började vi dagen på en frukostrestaurang här i staden. Gottit i magen. Men efter detta har jag haft tråkigt, tråkigt å tråkigt. Slängde över mig matlagningen för att få nåt att göra. Vädret är rätt kasst. Det var det inte för tre år sedan...

Funderar på att gå ut å ta en promenad men det är en liten överhängande risk för regn...å bli blöt ä ju inte kul...

Kollar klart på restaurangprogrammet å tar mitt beslut sedan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar