tisdag 9 augusti 2011

Ny lägenhet

Idag var det visning igen. Denna gång lägenheten på andra sidan trappsatsen, dvs mittemot den som vi kolla på förra veckan. Vi har bestämt oss för att vara med på budgivningen. Är också ganska säkra på att vi vill bo där. Så nu får tiden utvisa vad som händer.

Innan visningen var jag på besök hos farmor i Kil. Min faster är där nu på besök från Stockholm. Vi var upp till kyrkogården och hälsa på farfar och pappas faster. Valt ut gravstenar till dem.
Känns gött att farfar äntligen ska få en sten, han dog -08. När jag var där senast så tyckte jag att det var konstigt att farfar inte har fått någon och trodde att tanken var att han inte skulle få någon. Känns som sagt väldigt gött att veta att den nu kommer på plats. Kommer nog dock dröja ett tag men den är på väg.
Även fastra ska få en sten, hon dog  förra året hon.

 
Video jag gjorde när farfar dog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar