torsdag 4 augusti 2011

Day eleven

Igår var vi på en ny lägenhetsvisning. Denna gången en bostadsrätt, två rum och kök. VÄLDIGT fin och helt klart en "vill ha" lägenhet. Som vanligt ska ingenting flyta smidigt. Försöker få tag på "vår" bankkvinna men allt man hört från kl 12 är "är åter kl 1230". Hmm nu är kl 1315 å hon ä inte tillbaka. Undrar vilken dag de menar.

Lite tråkigt när inget flyter när det kommer till pengar.

Om jag hade tagit ett extra pass varje gång de skicka ett sms från jobbet under min semester så skulle vi inte behöva beblanda oss med banken... Kanske lite väl överdrivet men jag är måttligt irriterad på dessa jävla sms. 11 dagar har jag haft semester (om jag räknar även helgen) och 9 (NIO!) av dessa har jag fått sms om att det saknas folk. Grymt irriterad blir jag varje gång jag får ett sms.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar