söndag 21 augusti 2011

Söndag idag

Imorgon är en spännande dag. Första dagen på ca 4 veckor som jag ska inställa mig på jobbet kl 0645. Det som är mest spännande med detta är att jag ska ta mig ur sängen hemma först =P
Tyckte det var jobbigt i morse när klockan ringde 11. Men å andra sidan har jag väl inte tänkt och lägga mig närmare kl 3 idag. Om jag somnar så sent kommer morgondagen inte bli rolig någonstans...

Idag har vi varit på husvisning. En kompis ska sälja så vi var där och "reka" lite grann. Kolla hur många som var där. Men vi blev även förundrade över hur stort deras hus faktiskt är. 8 rok. När man kollar på huset från utsidan kan min inte förstå att huset rymmer så många rum.

Annars har detta varit som vilken söndag som helst. Veckans slappaste dag.

Imorgon ska jag besöka gymmet. Det var alldeles för längesedan min nuna syntes till där. Första dagen på semester var jag där men sen har jag bara njutit av friheten ;)

Nu ska jag kolla om det finns nån bra film att somna till ikväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar