tisdag 23 augusti 2011

Premiär

Idag gick jag runt på tå på jobbet. Väntade på att få mig lite "skäll"/"avhyvling" av en kommun efter en vårdplanering. Jag oroade mig i onödan. Men frågan är om de inte innerst inne ville ge mig det. Jag hade tur.

Hade lönesamtal idag. Kändes ganska positivt ändå. Blir spännande. Om inte annat gött när det kommer ungefär 7 månader retroaktiv löneökning i kuvertet lagomt tills jag (förhoppningsvis, badrummet kan kanske inte är klart) ska flytta.

Idag gjorde jag en favorit i repris till middag. Lövbiff som steks och sedan strimlas, lök och paprika som steks ihop och sedan slänger man ned lövbiffen i. Detta serveras med färsk pasta och Lallerstedts chillibea. Så ljuvligt enkelt och lika gott.

Efter middagen blev det en liten prommis. Nu True Talant.

1 kommentar:

  1. Kommer nog en lunta avvikelser från K-hamns kommun till mig snart.... Men jag har chefen med mig =)
    Och va! Kommer vi få lön från 1/4? Trodde de skulle omförhandla till 1/7, det finns kanske en Gud!

    SvaraRadera