söndag 21 augusti 2011

Nattsuddar

Ibland funderar jag på om jag är gammal som gata eller nåt. Va på kalas idag. Alla va i min ålder. De skratta tjoa och tjima och förtärde alkohol. Jag med till en början men efter tre cider och bål tröttnar jag. När de andra då blir bra i gasen tröttnar jag igen och åker hem. GUD så tråkig jag känner mig!

Idag kände jag inte heller så mkt folk vilket spelar in men ändå. För typ fyra-fem år sedan hade kalas innehavarna fått kasta ut mig nästan. Kan ju inte bara vara att man har gubbe som lockar hem en. Efter tre år klara jag mig en kväll utan han ;) Att han ä näst intill nykterist kanske oxå gör sitt?

Nej, jag ä nog gammal och grå helt enkelt. Eller så börja jag festa för tidigt i livet och därmed har tappat allt intresse av de.

Tankar i natten

Linda via iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar