måndag 30 januari 2012

Tjejkväll

Idag tänker jag inte ens nämna badrummet.. det är inte ens värt att nämna.

Idag är det en bra dag! Solen skiner. Jag är pigg. Ikväll blir det tjejkväll på travet med goa töser från jobbet. Helt klart en bra dag!
Kollade in menyn nyss, jag tror jag längtar lite smått efter desserten, limesorbet med hallon och citronmeliss. Nåt säger mig att det inte är fy skam. Sorbet är så himla gott.
Resterande meny är inte fy skam heller. Västerbottenpaj med löjromcreme till förrätt och huvudrätten innehåller majskyckling med rödvinssås och potatiskaka. 
Om jag går därifrån fattig så visst, mätt lär jag ju vara i alla fall. Kommer säkert bubbla inombords oxå efter en kväll i goa kollegors lag.


Ett och annat skratt lär det bli oxå när Kristoffer Appelkvist unde håller.

Ha en underbar måndag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar