tisdag 17 januari 2012

Gah!

Att det skulle va så jäkla svårt att ställa om dygnet denna gången efter nätterna! Visst jag gjorde 4 nätter utspritt över 1 vecka så det blev ju lite hattigt men nu är det ju flera dagar sedan jag vaka av.
I natt när jag kom hem vid 3-tiden efter jobbet så var jag så trött att tårarna rann. Somnade jag? Knappast. Låg och vred mig i en oändlighet vilket resulterade i att när klockan ringde 10 var jag som en död sill. Fick tillslut ställa om till kl 11. Inte för jag var så mycket piggare då... Gick i alla fall upp då.
Nu ska jag snart åka och besikta bilen sen ska jag köpa färga och kolla läget i lägenheten.
Åh va jag längtar tills badrummet blir klart! Det känns verkligen som en vändpunkt! Snart snart bor vi där =) Blir målning och tapetsering och städning tills händerna blöder framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar