fredag 13 januari 2012

Temperatur

Jag är och har alltid varit en fröslort så länge jag kan minnas. Gubbarna hemma går runt i t-shirt. Jag är fullt påbyltad. Linne, tjock tröja och gärna en pläd/filt.

För någon dag sedan stod jag och hacka tänder i köket och pratade med svärfar om hans att han var med på sina barns förlossningar och klippt navelsträngen (börja med att jag förklara vart klädförrådet på jobbet är). Då berättade i alla fall jag om att jag låg på biva i 4 veckor efter förlossningen och då lång tid i kuvös. Svärfar löste då frysninsproblemet! Jag hade det helt enkelt för gött i kuvösen och har då blivit bortskämd av värmen ;) Jag kanske helt enkelt va lite lat så att jag struntade i att utveckla min egen termostat pga detta ;)

Tycker ni inte att vår teori är bra och trovärdig?

1 kommentar:

  1. Ställ gärna frågor i frågestunden som kommer upp kl.22. Hinner tyvärr inte svara på alla i respektives bloggar. Hur mycket jag än vill.

    KRAM!

    SvaraRadera