fredag 13 januari 2012

Tidig morgon, på väg hem. Kollar på telefonen som ligger bredvid väskan på bänken och tänker, den får jag inte glömma. Går fram och grejar nåt med väskan. Kommer hem och märker att telefonen inte är med. Kollar som en tok, hittar den inte. Åker tillbaka till jobbet och letar, ingen telefon.
Hemma igen ringer jag till jobbet och då hade en kollega hittat telefonen och tagit reda på den. Thank you!

När telefon var på vift som jag alldeles för länge, vaknade halv 4 och då blev det lite stressigt. Skulle möte älsk på stuvbutiken och innan dess skulle jag hämta mobilen och mäta i lägenheten. Älsk slutar 1610.
När jag väl kommer till lägenheten öppnar sig dörren plötsligt och in kliver det människor. Pappa å hans sambo kika förbi. Kul =)

Golvet har nu fått ett lager flytspackel. OCH då är golvet ca 2-3 cm UNDER tröskeln! Gud va bra de kommer att bli =)

Nu ska jag försöka bli pigg/hålla mig vaken till sovdags. Dumma jobbnätter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar