onsdag 18 januari 2012

Lycka!

Gud va gött det är att vakna på morgonen och inse att man faktiskt sov HELA natten! HELA natten! Somnade strax efter 12 och vaknade lätt förvånad av att klockan ringde vid 9. Helt otroligt skön känsla. Har varit rätt jobbigt att somna först efter halv 4 tiden på morgonen för att sedan vakna vid 10 tiden och vara död som en sill. Idag känner jag mig pigg. Första dagen på länge!
Kanske var det "sovsprayen" jag hade på kudden igår som bidrog till detta. Vem vet. Lycklig är jag i alla fall i dag =) Lycklig och utvilad <3

2 kommentarer:

  1. KUL du är med och tävlar! :)
    Görs ikväll då?

    SvaraRadera
  2. Härligt vännen!! Att vara utvilad is the shit... TACK för braigt recept, åh!! Det skall jag prova i helgen. Skiter nog i bakmaskinen. :-o KRAMAR.

    SvaraRadera