torsdag 27 oktober 2011

Torsdags morgon

Idag är det ingen vanlig torsdag utan löningstorsdag. Det är dock "tomt" på bankkontot och från och med igår är jag nekad tillträde till mitt gamla bankkonto... Detta va det jag bävat för sedan jag bestämde mig för bankbyte.
Ska åka med till centrum och se om jag kan få ett kontoutdrag från gamla banken...vilket jag tvivlar. Då får nog min goa banktant ett lite argt samtal.

Idag va en sån dag då man inte skulle gått upp. På Facebook möta jag av tråkiga nyheter. En gammal kompis är försvunnen. En av de jag kom allra bäst överens med under min studietid men som jag har näst intill obefintlig kontakt med nu. Men man blir så illa berörd. Vad har han tagit vägen fina och genomsnälla Niklas? Känns så märkligt...

http://nwt.se/karlstad/article993488.ece

Hoppas han kommer tillreda snart!


Linda via iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar