söndag 23 oktober 2011

På gott och ont

Var på IKEA häromdagen med min vän Marre. Var i behov av ett nytt ljus då mitt favvoljus tagit slut och är lite för dyrt för att elda ut på någon kväll bara.
Köpte därför ett ljus som doftar ljuvligt, även när det inte brinner. MEN doften gör att jag blir så himla sugen på en nygräddad äppelpaj med vaniljsås. Ljuset luktar nämligen äpple och kanel. Underbart!
Får nog bli en äppelpaj till fikat på fredag.

Marre har även gett mig inspiration till julklappar så här ska knåpas =)

Min helg blev inte som jag tänkt mig... Den blev toppen men den blev ändå konstig.
Blev uppringd vid 2 tiden på fredag och fick frågan om jag visste om att jag skulle jobba, det gjorde jag givetvis inte... Var så himla säker på att jag jobba lördag kväll söndag dag men ICKE! Jobbade visst fredag kväll lördag dag. Jaja jobbhelgen tog slut fortare än beräknat men jäkligt märkligt kändes de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar