fredag 23 mars 2012

Ont i hjärtat

Att vakna utsövd är underbart! Att ligga och dra sig för att man inte orkar gå upp är oxå underbart! Så började min dag. Sen så gick det lite åt fel håll. För när jag låg där i sängen så valde jag att kika in på fejjan. Skulle ha skitit i det helt enkelt. 

När man bor 10 mil bort så får man inte vet allt direkt. Väldigt sällan man får det. Man får informationen via fejjan. Möttes idag av att min brors tjej (?)/ex(?) återigen smutskastar min bror på fejjan. Jävligt märkligt att allt alltid är hans fel. Min mor hjälper henne så mycket det bara går, vad får mamma tillbaka? Jo, skit på fejjan och påhopp emellanåt. Igår var det sista jag såg på fejjan att hon "gav sig på" mamma igen. I går kväll/natt ska tydligen min bror tagit sitt pick å pack å dragit för att hon inte kan hålla sams med hans familj enl henne. Vad som är sanning och inte vet inte jag. Jag bara hoppas att detta ger sig snart. Jag hoppas att min bror kommer få vara delaktig när hans son föds till sommaren oavsett hur läget är. Att vi alla får vara delaktiga. Vi alla längtar efter "Enzo".

Blir så ledsen av att höra och läsa om deras bråk. Tråkigt att hon alltid måste dra upp det på fejjan. Det värsta nu är att hon tagit bort min mor, min bror (och min syster) så de nu inte kan läsa vad som skrivs om dem. Det är illa. 

Det är mycket skit som pågår runt fröken G nu... 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar