lördag 31 mars 2012

Nightmare

Tror att min nattsömn är störd av en inre stress jag har. Vill bara att det ska bli onsdag så stressen kan försvinna från mig. Vill inte känna mig "otillräcklig". Försöka planera en fest (den är planerad) och få den genomförd utan smärtlindring är inte lätt. Jobb hela helgen. Ledig måndag. Men på måndag jobbar istället den kollega jag ska göra festen med. Hon jobbar dock kväll men ändå.
Imorgon efter jag slutat jobba ska vi fixa lite. Känns bara lite tufft just nu.

I natt drömde jag att kollegan inte dök upp. Och hon skulle ta med den "matigare" delen av "buffén". Kollegorna var griniga. Missnöjda med det mat som skulle serveras. ALLT var fel och där stod jag och tog emot en massa skit. Kollegan dök aldrig upp. Stressad? Jag? Nejdå....

Nu väntar som sagt helg jobb. Måste bara in å köpa klänning till festen. Sen ska jag bara å sen bara å sen bara... Ja ni vet. Ska bara...

1 kommentar:

  1. Kära du! En perfekt fest beror aldrig på förberedelser eller maten - utan gästerna! Det är de som gör festen. Och helt ärligt - sjukvårdsfolk tillhör inte de kräsnaste, alltid vana matlådor och gammalt kaffe =)
    Ni kommer göra ett superkalas - det är jag säker på! // Den Som Arbetar Kväll 3/4

    SvaraRadera