tisdag 13 mars 2012

Effektivt Linda!

Trots att schemat säger tre kvällsturer på raken så valde jag att studsa upp redan kl halv 9 idag. Visst hade jag inte ställt klockan på halv 9 hade utan senare hade jag vaknat runt 8. Det är så min kropp fungerar. Men när klockan ringer halv nio så sover jag då. Det är nog psykologiskt.

Har i alla fall hunnit med dagens alla måsten innan kvällspasset tar vid. Klockan tio i elva så var tvätten körd och hängd, matlådorna gjorda och packade, frukost tillagad och intagen, handdukstvätten veken och inlagd. Effektivt för att vara mig.

Nu väntar ett besök på folktandvården för att sedan slinka in på jobbet lite senare än vanligt. Detta innebär att tänderna ska borstas extra noga och mellanrumsborsten och tandtråden ska få dansa extra noga. Men vad hjälper det egentligen? Mina tandstenar är där i alla fall men förhoppningsvis är det mindre av dem jämfört med förra året. Just det måste kolla så man har pengar på kontot också annars kanske jag måste jobba mig fri från besöket.

På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar