söndag 26 februari 2012

Vakuum

Det är vad som befinner sig mellan mina öron och bihålor. När jag pratar så hör jag det nästan som att jag skulle viska fram orden. När jag försöker få bort locken från öronen så är det stört omöjligt. Helt tätt i huvudet. Finner detta smått märkligt när jag inte snorar värst mycket. Om jag dock försöker snyta mig uppstår ett djävulusikt tryck i mina öron. Då spränger det så jag vill grina.

Men jag mår bättre idag och känner mig nästan återställd. Förutom lite hosta och ont i näsan. Skulle tro att det inte är bra att köra på med Otrivin Mentol direkt efter 3 veckors kortison nässpray i högdos. Det gör ont.

2 kommentarer:

  1. Den där mentholen gör ont även om man inte haft kortison före vill jag lova! Beskyllde Martin att vara sadist när han köpte den sist....

    SvaraRadera
  2. Sitter äntligen vid datorn istället för mobilen och kan därför kommentera....gaaah. Hoppas du mår bättre nu kära Linda! <3 Jag kommer sakna dig med, jättemycket!! Beslutet har väl växt fram under hösten/vintern och jag känner att jag vill testa detta. Förresten laddade jag hem den där äggappen när jag läste om den inne hos dig. Hihi. Skall prova den i helgen tänkte jag. :) Kräm K

    SvaraRadera