måndag 6 februari 2012

Ordförande

Idag upptäckte jag en hemskt snett sittande platta i badrummet. Första gången på länge som jag orkade gå in och verkligen kolla hur det såg ut i badrummet. Gud va lessen en blir.

Min älsk har pratat med världens bästa ordförande idag. Han har gett oss massa tips och tycker att vi inte under några omständigheter ska ge med oss om vi inte är nöjda. Han rekommendera oss att kolla om vi har rättsskydd i vår hemförsäkring. Hemskt att det ska behöva gå så långt att man blir rekommendera detta av någon. Han jobbar själv med försäkringar. Han är verkligen guld värld att prata med för han är sååå hjälpsam.

Tydligen är vi kända i huset också utan att vi sett folk. Var en tant som hade gått ihop med Älsk och hans pappa och sagt, "jag hörde badrummet inte blir något bra". Kul att va kändisar innan man ens flytta in ;) Nej, synd att man blivit det pga krångel.

Nu ska jag snyfta till Sofias Änglar.

1 kommentar:

  1. Men kram till dig! Hoppas ni orkar en omgång till mot fusbyggarna!

    SvaraRadera