torsdag 28 juli 2011

TJÖT!

Tror folk att det man kommer sätta sig i bilen på stört bara för att de för åttonde gången under samtalets gånger säger "Då får vi se då när du kommer och hälsar på" ? Man kommer väl när man har tid och lust eller? Så tänker jag i alla fall.
Genom att göra allt för att personen i andra änden ska få dåligt samvete för att man inte är där varje vecka (helst varje dag) gör inte att personen i andra änden vill åka dit av rätt orsak. Gillar inte att umgås under påtvingande omständigheter. Framförallt inte när man först fått dåligt samvete. Jag blir på taskigt humör när jag väl är framme då.

Nu ska jag smörja in lite solkräm i fejjan och sedan bege mig in mot staden. MÅSTE hitta ett par snygga sommarskor. Eller snygga å snygga jag MÅSTE ha ett par sommarskor. DC skorna gör sig inte så bra till sommarklädsel. En sommarklänning vore inte dumt heller.

Ha en go dag i solen!

1 kommentar: