måndag 25 juli 2011

Day one

Första semesterdagen är snart till ända. Vi lär i alla fall inte hitta på något mer idag vill jag lova.
Började dagen med träning och sedan läkarbesök med morfadern.
Han har troligen blivit försämrad i sin hjärtsvikt. Lite ökad medicinering så får vi se vad som händer.
Nästa stopp är ett nytt hjärtultraljud. Troligen är hans aortastenos sämre.
Mycket trevlig och sympatisk läkare som verkligen tog sig tid och förklara för morfar och även tog ett snack med mig i enrum då jag var för frågvis och han inte kunde svara på allt utan datorn =P Jäkla vårdpersonal ;)

Älsklingen och jag tog en middag på tu man hand på Vedugnen. Underbart god mat. De är riktigt skickliga på att göra såser vill jag lova! Mysigt att umgås bara vi.

Imorgon ska vi besök min bror, hans nya flamma och hennes 6 månaders son. Ska bli kul tycker jag i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar