tisdag 19 juli 2011

4 timmar

Det blev dagens skörd av sömn. Har varit oförskämt pigg, antagligen för att jag har varit på helspänn för att inte missa min klipptid. GUD va gött det var att klippa sig. Det var gött för både själen och håret.
Jag har ju äntligen hittat rätt när det gäller frisör. Hon är så himla lättsam och får en att öppna upp hjärtat på två sekunder och anförtro sig till henne. En annan sak som är bra med henne är att hon lyssna på hur man vill ha håret och lämnar sig idéer och synpunkter. Idag ville jag klippa lugg, jag kom hem utan lugg. Hon ville inte klippa den, vi klipper av den till hösten om jag fortfarande känner så. Och det känns så rätt att inte ha lugg fast jag var så fast besluten att klippa till en idag.

Nu halsar jag redbull i hopp om att inte somna innan kl 21. Efter kl 21 är det helt okej att somna.
Men tröttheten knackar på ordentligt nu när jag slappnat av vill jag lova. Men lite kvällsmat måste jag få i magen och det blir först när gubben kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar