torsdag 19 april 2012

Torsdag 19/4

Usch känner mig helt dagvill efter nätterna i helgen. Inte för att jag har vänt på dygnet eller så utan bara dagvill. Omvändningen gick hur enkelt som helst. Anledningen är ju säkert för att jag inte tänkt ställa om på stört som vanligt för i natt väntar natt jobb igen, likaså imorgon.

Gårdagen spenderades i Degerfors. Först ett besök hos brorsan med familj i deras nya lägenheten. Riktigt fint hade dem det. Därefter hem till modern där det serverades lunch och kaffe. Brorsan med familj följde med det också.
Spenderade några timmar där med tjöt och så.

Idag har varit en slappis dag. Förberett middag. Blir två rätter idag, en till mig och en till gubben.

Nej, jag har inget att förtälja egentligen så nu utgår jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar