torsdag 17 november 2011

Creepy

Usch nu i mörka tider blir jag av någon anledning lite skrajsen i mörkret. Om jag skrämmer upp mig en dag så kan de hålla i sig i dagar, veckor. Senaste veckan har jag fått kalla kårar när jag ska gå till bilen på morgonen, tror att någon ska va i bilen eller hoppa in snabbt när jag sätter mig i den. Blev inte bättre häromdagen när den stått olåst över natten...

Men det som hände nyss tog priset! Jag stänger av tvn som vanligt och sedan högtalarna. Då fortsätter det prata. Fattar inte vart det kommer i från först. Kollar och inser att det är klockradion på tvn, lyfter upp den och försöker stänga av på spaken men den fortsätter prata. Inga tecken på att den är påslagen. Trycker tillslut på snooze och då tystnar den... Detta har jag aldrig varit med om tidigare. Dryga två år har jag bott här och stängt av tvn så gott som dagligen.
Den har i alla fall inte hoppat igång efter snoozingen.

Förklaring tack!! Otrevligt som fan.


Linda via iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar