söndag 6 november 2011

Oont

Jag nämnde på jobbet i fredags att om svärfar inte hade med sig säckkärran hem skulle någon bli väldigt arg. När jag kom hem från jobbet blev någon väldigt arg... "Det har ingen sagt till mig!" Vilket möttes av två väldigt högljudda "JOOOOOO". Men icke, han blev bara arg på oss. Jaja, orka....

Igår stängdes vattnet i lägenheten, ballofixer är ditsatta och tvättställ och toalett lösa. Nu kan vi äntligen riva den sista kvadraten med kakel =)
Efter att detta var gjort (stängningen alltså) fick jag ett ryck och började bära ned kakel i stora låder och kundkorgar från tredje våningen, utan säckkärran. Det blev väl en 6-8 rundor upp och ned. När jag kom ned sista gången ploppade en tanke upp i hjärnan på mig "är tippen verkligen öppen idag?". Svaret var ju givetvis nej. Så nu åker man runt med säkerligen några hundra kilo kakel i bagaget. Jag vet vad jag ska göra imorgon bitti i alla fall ;)

Men åter till rubriken. Jag måste ha haft en fin hållning trots överlast när jag bar ned kaklet. Ingen smärta alls i ryggen idag! Okej stela axlar men det är lite av ett stående problem så jag är inte förvånad. Men en annan sak jag är imponerad över att jag inte har någon som helst träningsvärk i benen heller! Gött jag är helt enkelt förflyttningsbar idag utan smärtor =)=)=) Det är ju bra det när man ska åka till jobbet om några timmar och riva av några timmar där för extra kosing. =)

Trevlig söndag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar