tisdag 6 september 2011

Sju timmar

Så mycket av min nattsömn gick åt till att vänta på fru doktor på akuten i natt. Var på väg att gå hem flera gånger men då jag inte va återställd kändes det jävla dumt.
Fick nämligen domningar i ansiktet igår eftermiddag. Hade det även i lördags men då veck dem hädan fort tillsammans med huvudvärken. Nu hade jag igen huvudvärk. Fru doktor skyllde på förkylning, vilket jag anser att jag inte är men enligt henne är jag det med vita 9,5 (gräns 8,8) och temp på 37,6. Jaja, blir de inte bättre får jag söka igen.

Har varit på vårdcentralen i annat ärende idag och nämnde då detta. Fick mig en liten miniundersökning där också. Fick order om att ringa om det inte släppte.

Nu har jag sovit ca 3 timmar på soffan (VÄLBEHÖVLIGT, va hemma 5 imorse och gick upp 10) och tror att det släpp får denna gång... Hoppas det i alla fall. Om det återkommer och inte är borta innan torsdag får doktorn på vårdcentralen ett återbesök.

LCHFpannkakan va gör god! Gick inte hem hos gubben då det blev lite omelett smak över det hela. Men jag är i alla fall nöjd och förberedd med annan mat till han var jag ju också.
Mindre nöjd va jag imorse när jag gick upp och min matlåda fortfarande stod framme.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar