fredag 16 september 2011

Kunde inte låta bli!

Idag när jag åkte hem från jobbet var planen att åka förbi Ica å hämta ut ett paket. Detta glömde jag givetvis bort. Väl hemma tänkte jag att "äh jag tar det imorgon när jag åker hem från jobbet".
Men efter en stund så ångrade jag mig. I samma veva som gubben åkte på ärende.
I paketet ligger några förpackningar med panelgardiner som kommer pryda den lägenhet som hamnar i vår ägo på måndag. Det är ju långt kvar tills vi flyttar in skulle jag gissa på men jag kunde verkligen inte hålla mig. Känns mycket bättre nu när gardinerna är hemma =)

Snart får det nästan bli sängen. Ska göra en enkel dagtur imorgon sedan ledig resten av helgen. Känns lite segt. Kändes ok när jag blev tillfrågad men nu känns de jävligt...Men det blir ju bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar