måndag 5 september 2011

Dåligt

Med uppdatering blir det när jag inte sitter vid datorn som jag brukar. Men men ni hänger ju kvar i alla fall =)
Idag börja en ny arbetsvecka. Tre dagar som socialtant vilket jag tycker är himla gött. Gött att göra nåt annat och jag gillar det jobbet man gör.
Jag och en kollega diskutera detta med extra "uppdrag" häromdagen och hon undra om jag inte tyckte det var himla gött att ibland få ett break från patientansvaret. Och visst är det! Det sliter oerhört på en. Att få andas som socialtant och engagera sig i några få är himla avslappnande. Visst det kan va mycket och rörigt där också men på ett helt annat sätt. Och som en annan kollega sa för ett tag sedan "man dödar ingen som soctant".

Idag ska jag göra en LCHFpannkaka till kvällsmat. Hitta receptet för ett tag sedan men har inte kommit mig för att prova men idag får det bli av. Hoppas det går hem även hos gubben. Annars får han steka blodpudding eller äta yoghurt ;)

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar