lördag 16 februari 2013

Smärtfrihet?

Har i ca 6 månader (minns inte när det börja längre) haft konstant smärta i ländrygg, axlar och nacke. För två veckor sedan fick jag lite oskön massage men var euforisk när jag gick där ifrån för det kändes bättre på nåt sätt. Men sen har det varit outhärdligt vissa dagar. Höfterna börja oxå värka.
Igår va de dags för omgång två. Han ville dock inte massera mig med tanke på hur det var efter förra gången så han hämta sin kollega.....KIROPRAKTORN! Han prata med mig om det sist men jag har förträngt den tanken. Skadad efter ha varit med och hört knaket när mamma blivit justerad. Men han fick gå igenom kotpelaren, ajaj och sedan justera han nacken. Efter justeringen fick jag akupunktur. Idag, de gjorde inte ont att gå ur sängen!

Jag håller tummarna. Allt jag känner är lite träningsvärks ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar