torsdag 18 oktober 2012

Födelsedagar och annat

Min födelsedag är passerad med snart 10 dagar. Hela 27 år gammal numera.
Sitter just nu uppkrupen i soffan i en av mina presenter, den knallrosa onepiecen. Väldigt mysigt. Tror dock min vän vill jag ska sluta va social för det är jobbigt att kliva ur denna skapelse ;-)

Igår var farmors födelsedag. Var där och firade och gjorde marktjänst i några timmar innan jag åkte hem till pappa. Mia "skvallrade" om att hon skulle få fin besök så jag trängde mig på där jag också. Brorsan med familj kom. Så några timmar på landet blev det också. 

Nu ska jag snart...bara en liten stund till...kliva ur denna rosa skapelse. Kvällsjobb väntar. Ska åka förbi lägenheten och sätta upp en lapp i trappuppgången. Vattnet skall stängas av på lördag så vi kan ta bort diskbänken.

Hmmm nu small det här.. Undra vart de spränger....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar