torsdag 10 november 2016

Inspiration

När man återser en kär vän i bloggetern så blir man inspirerad att skriva själv också. Finns mängder att berätta egentligen och har varit på väg in flera gånger för att bikta mig men stoppat mig själv med rädsla för uthängande och negativa inlägg. Livet är sällan rosenrött.

Men de skimrar i rosa nu i alla fall även om jag har en tung sten i bröstet också. Om allt går som de ska utökas familjen i april. Mycket funderingar på detta. Hur ska man pussla ihop livet med två så ilbattingar? Men jag längtar enormt efter att få börja det livet och få reda på vem det är som gömmer sig där inne. 

Har vart hemma i tre veckor nu pga spökande blodtryck (redan?!). Nästa vecka ska jag prova jobba 50%. Fast även om jag är enormt uttråkad av att gå hemma så vill jag på ett sätt inte tillbaka till jobbet. Trivs verkligen inte med hur arbetsplatsen är uppbyggd just nu. 

Detta får duga för nu. Hoppas på snar återträff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar