lördag 17 maj 2014

Godis å sånt

7e veckan med LCHF. Funkar bra tycker jag. Långsam viktnedgång är väl det bästa, minus 5,5 kg.

Detta med godis, har tjuvar vid två tillfällen. Nej, tre. Sambon bjöd på Ahlgrens nyhet glassbilar vid ett tillfälle, på kalas har jag ätit en minibit kladdkaka dränkt i grädde samt igår provade jag en bit av Marabous nya Bubbly (lr liknande namn). Alla saker har en sak gemensamt. DET SMAKAR INTE ETT SKIT! Hur är det möjligt? Choklad som är/varit en stor passion smaka nada, noll, ger min ingenting. Vad hände liksom? Sambon njöt som bara den å vi brukar ha samma chokladsmak.

Just det, på kalaset åt jag även lemoncurd, grädde å maräng kaka/tårta. Grädden å lemoncurden var magiskt gott. 

1 kommentar:

  1. Du är superduktig! Långsamt är bäst det som tagit tid att lägga dit kan inte tas bort snabbt utan att kroppen tar stryk (svält). Så skynda långsamt du! =)

    SvaraRadera