tisdag 25 mars 2014

Illamående

Snacka om att sjukdomar flyger på en. Mådde toppen när jag åkte hem från jobbet. Uträttade lite ärenden på vägen. Sista biten hem talar jag med mamma i telefon, skrattar och mår fortfarande bra. Parkerar bilen och sitter kvar och pratar med mamma. Då helt plötsligt "pang!". Illamående bara flög på mig. 

Avslutar samtalet med mamma och pratar lite med sambon som är ute. Väl inne mår jag fruktansvärt illa och börjar frossa. Klockan är nu fyra på morgonen. Vaknat varannan timme av frossa och ledvärk. Samt djävulusiskt illamående, har fått kastat upp flera gånger.

Provar på att få i mig lite vatten nu. Kanske lindrar illamåendet om man har nåt i magen. 

Undrar om de va jobbets salladsbuffé? Straffas för man unnar sig en måndag kanske.. 

1 kommentar:

  1. NÄE! Fy vad otäckt. Hoppas på buffén och inte magsjukan. Jag och S mår fiiinfint!

    SvaraRadera