måndag 17 september 2012

Förra veckan

Detta inlägg skrev jag i fredags.. dock missa jag visst att publicera...


Ibland så går veckorna väldigt fort. I måndags vaknade jag upp och dagen blev snabbt på toppen humör. Besiktningsprotokollet hade kommit och sammanfattningen kunde inte varit bättre! Kunde inte sagt det bättre själv ;-) Nu kämpar vi för nytt badrum på "riktigt" =)

I tisdags var det upp i ottan. Hårklippning, go lunch med fin vän och sedan kvällsjobb.

Onsdagen spenderades i Degerfors tillsammans med den 19 månader gamla brorsonen. Fick med en annan fin vän som sällskap. Vi lekte i parken och promenerade. Hann med att mysa med den snart 3 månader brorsonen också. Fick gosa lite och söva honom, är tydligen bra på de enligt brorsan.
Sen blev det halv natt på jobbet.






Igår var jag helt slut men kroppen ville inte varva ned och orka sova trots lång dag i bagaget. Men tillslut fick jag mig lite sömn innan det bar iväg på nattjobb.

Ytterligare en natt väntar. Men först ska det bli födelsedagskalas. Har hunnit varit in till staden och ordnat present och en inflyttningspresent till en kollega jag skall besöka imorgon.

En hel del foton har hunnits med. Delar med några jag är lite "stolt" över. Dvs jag har fått fokuset där jag vill ha det ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar